Dersin Adı | İngilizcede Akademik Beceriler I |
Kodu | Yarıyıl | Teori (saat/hafta) | Uygulama/Lab (saat/hafta) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
ING 105 | Güz | 2 | 2 | 3 | 3 |
Ön-Koşul(lar) | Yok | |||||
Dersin Dili | İngilizce | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin Düzeyi | Ön Lisans | |||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | ING 105 dersinin amacı öğrencilere başlangıç üstü dil (A1-A2) düzeyinde dil becerileri kazandırmaktır. Güz dönemi sonunda öğrencilerin şimdiki zaman, geniş zaman ve geçmiş zamanı anlamaları ve iletişim ortamında kullanmaları beklenmektedir. Bunun yanısıra gözden geçirme ve tarama yöntemlerini kullanarak seviyelerine uygun metinleri okuyup anlamaları, verilen bir konu ile ilgili 80-100 kelimelik bir paragraf yazmaları hedeflenmektedir.Yazdıkları paragraflarda bir yeri, bir nesneyi ya da bir kişiyi tasvir etmeleri gerektimektedir. |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Temel dil becerileri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini bütünleşik olarak başlangıç düzeyinde veren zorunlu İngilizce dersidir. |
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | |
| Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | DERS GİRİŞ | |
2 | Welcome to Class | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 6-7 978-0-19-403159-2 |
3 | One World | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 8-9 978-0-19-403159-2 |
4 | What's your email? | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 10-11 978-0-19-403159-2 |
5 | Are you tidy or untidy? | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 14-15 978-0-19-403159-2 |
6 | Made in America | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 16-17 978-0-19-403159-2 |
7 | Slow Down! | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 18-19 978-0-19-403159-2 |
8 | Britain: the good and the bad - ARA SINAV | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 22-23 978-0-19-403159-2 |
9 | 9 to 5 | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 24-25 978-0-19-403159-2 |
10 | Love me, love my dog Family Photos | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 26-21 978-0-19-403159-2 |
11 | From Morning to Night | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 32-33 978-0-19-403159-2 |
12 | Blue Zones | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 34-37 978-0-19-403159-2 |
13 | Vote for Me! | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 38-39 978-0-19-403159-2 |
14 | A Quiet Life? | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 40-41 978-0-19-403159-2 |
15 | A City for All Seasons | English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 42-47 978-0-19-403159-2 |
16 | FİNAL |
Ders Kitabı | English File 4th Edition: Elementary Student's Book / Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert / 978-0-19-403159-2 |
Önerilen Okumalar/Materyaller | English File 4th Edition: Elementary WorkBook / Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert / 978-0-19-403289-6 |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım | 1 | 10 |
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||
Portfolyo | ||
Ödev | 1 | 15 |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||
Proje | ||
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | 1 | 35 |
Final Sınavı | 1 | 40 |
Toplam |
Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 3 | 60 |
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 1 | 40 |
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) | 16 | 4 | 64 |
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) | 16 | ||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 15 | 1 | 15 |
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||
Portfolyo | |||
Ödev | 1 | 5 | |
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||
Proje | |||
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | 1 | 2 | |
Final Sınavı | 1 | 2 | |
Toplam | 88 |
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | * Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Aile ve toplumun sağlık ve refahı için hemşirelik ve sağlık bilimi alanındaki bilimsel gelişmeler doğrultusunda temel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | ||||||
2 | Bütüncül yaklaşımla aile ve toplumun sağlık bakım gereksinimlerini karşılamak için temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. | X | |||||
3 | Hemşirelik uygulamalarını gerçekleştirirken kanıta dayalı uygulamaları ve yeni yaklaşımları takip eder. | ||||||
4 |
| ||||||
5 |
| ||||||
6 |
| ||||||
7 |
| X | |||||
8 |
| ||||||
9 |
| ||||||
10 |
| ||||||
11 |
| X |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest